☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆

⇦سایت تلنگر⇨
☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆
سلام دوستان ♥♥♥♥♥

⇦⇦⇦⇦برای ورود به صفحه اول سایت و دیدن مطالب جدید،بالای سایت،سمت راست،بر روی گزینه * #خانه *کلیک کنید⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
امیدوارم که بهترین رو از وبلاگ کوچک بنده ،ببرید و دعـــــامون کنید.

بعنوان کوچکترین و حقیرترین خادم اهلبیت_صلوات الله علیهم_سعی درارسال مطالبی دارم که مورد استفاده عزیزان بازدید کننده باشد.و همچنین لذت بخش♥♥
مهم نیست که چه تعداد بازدید کننده داشته باشم ،بلکه مهم اینست که بتوانم در اینراه قدمی برداشته باشم .
مهم اینست که در یک سال فقط یک نفر،یک حدیث و مطلب زیبا را از این وبلاگ کوچک بیاموزد.
مارا بانظرات،انتقادات وپیشنهادات خود،خوشحال کنید
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
انتشار مطالب این وبلاگ=روشنگری
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین نظرات

دانلود نرم افزار زیارت ناحیه مقدسه

«سلام بر آن لب های خشکیده…… سلامِ کسی که قلبش از مصیبت جریه دار است و اشکش به یاد تو جاری است، سلامِ کسی که دردناک و غمگین و شیفته و فروتن است، سلامِ کسی که اگر با تو در کربلا بود با جانش در برابر تیزی شمشیر ها از تو محافظت می نمود و نیمه جانش را به خاطر تو به دست مرگ می سپرد و …..

ناحیه مقدسه

اگر زمانه مرا به تأخیر انداخت و مقدرات الهی مرا از یاری تو بازداشت و نبودم تا با آنان که با تو جنگیدند بجنگم و با کسانی که با تو اظهار دشمنی کردند خصومت نمایم، در عوض از حسرت و تأسف و افسوس بر مصیبت های تو ، صبح و شام بر تو مویه می کنم و به جای اشک برای تو خون می گریم تا آنجا که از فرط اندوهِ مصیبت و شدتِ حزن جان بسپارم….»

این ناله های حزین و این کلمات سرشار از سوز و گداز و آکنده از اشک و آه، رشحه ای از رشحاتِ غم و اندوه جانکاه کسی است که دلش از مصیبت های امام حسین علیه السلام جریحه دار است و قلبِ مالامال از عشق و محبتش، برای او و به یاد او می تپد.

این فراز ی از روایت داستان غم آلود کربلا و مرثیه ای است جانسوز از واقعه عظیم عاشورا، که از زبان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در رثاء جد بزرگوارش، حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام تراوش نموده.

آنچه در این سوگ نامه گرد آمده است، دو زیارت از ناحیه مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که مرحوم مجلسی آن در بحار الانوار (جلد ۹۸، صفحه ۳۱۷) و نیز در تحفه الزائر از کتاب مزار قدیم شیخ مفید علیه الرحمه نقل شده است. زیارت شهدای کربلا نیز از ناحیه مقدس آن حضرت صادر شده است و مشتمل بر اسامی شهدا و پاره ای از احوال و قاتلان آن بزرگواران است. که در کتاب هایی چون اقبال سید بن طاووس و بحار الانوار علامه مجلسی ( جلد ۹۸، صفحه ۲۸۶ و جلد ۴۵، صفحه ۶۵) آمده است.

برای دانلود این نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید :

« دریافت نرم افزار زیارت ناحیه مقدسه ویژه اندروید»

زیارت ناحیه            زیارت ناحیه مقدسه

کاری بسیار زیبا از موسسه نرم افزاری مبین موبایل

«فقط با یک کلیک،وبلاگ تلنگرتفکر رو دنبال کنید»

شکلک های محدثه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی