☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆

⇦سایت تلنگر⇨
☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆
سلام دوستان ♥♥♥♥♥

⇦⇦⇦⇦برای ورود به صفحه اول سایت و دیدن مطالب جدید،بالای سایت،سمت راست،بر روی گزینه * #خانه *کلیک کنید⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
امیدوارم که بهترین رو از وبلاگ کوچک بنده ،ببرید و دعـــــامون کنید.

بعنوان کوچکترین و حقیرترین خادم اهلبیت_صلوات الله علیهم_سعی درارسال مطالبی دارم که مورد استفاده عزیزان بازدید کننده باشد.و همچنین لذت بخش♥♥
مهم نیست که چه تعداد بازدید کننده داشته باشم ،بلکه مهم اینست که بتوانم در اینراه قدمی برداشته باشم .
مهم اینست که در یک سال فقط یک نفر،یک حدیث و مطلب زیبا را از این وبلاگ کوچک بیاموزد.
مارا بانظرات،انتقادات وپیشنهادات خود،خوشحال کنید
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
انتشار مطالب این وبلاگ=روشنگری
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین نظرات
سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ق.ظ

آخوندها و مناسبات سال✍✍

⛔️ متن شبهه و در ادامه جواب شبهه ⛔️

آخوندها برا هر مناسبتی یه چیزی جور کردن «روز مرد = علی» ، «روز زن = فاطمه» ، «روز پرستار = زینب» ، «روز #معلم = مطهری» ، «روز جوان = علی اکبر» ... ، اما هنوز نتونستن واسه روز #کارگر کسی رو جور کنن ، آخه تا حالا کی دیده امام ، #آخوند یا بچه آخوندی کار کنه؟


🔵پاسخ شبهه 🔵



✳️از کجا دانستند که آخوندها جور کرده ‌اند ؟! و چرا ندانسته میگویند که نتوانستند برای کارگر جور کنند ؟! در هر حال دست کسانی که این سمبل ها را جور کردند ، درد نکند که ما را از غرب زدگی نجات دادند . در همه‌ ی دنیا ، روز زن ، روز پدر ، روز مادر ، روز دوستی (والنتاین) ، روز پرستار ، روز کارگر و ... ، وجود دارد ، منتهی تفاوت در نگاه و تعریف و نیز سمبل ها و نمادهایی است که معرفی میکنند و یا با تبلیغات گسترده به مردم القا میکنند.

♦️مثال {روز پدر} :

در غرب 21 ژوئن را روز پدر معرفی کرده ‌اند ، البته بدون الگوی مستقیم و با القای تبلیغاتی در «پدر قوی ، پدر پولدار ، پدر مرفه ، پدر به اصطلاح جنتلمن و ...» . خب حق هم دارند ، چرا که برای آنان پدری معصوم ؛ پدری علیم و حکیم ، پدری فاضل ، پدری بصیر ، پدری حامل قرآن کریم و مصداق عینی کلام الله ، پدری که فرزندانی چون امام حسن، امام حسین ، حضرت زینب و حضرت عباس (علیهم السلام) را تربیت کند ، وجود ندارد و نمیخواهند هم که چنین الگویی داشته باشند . و نیز روز مادر ؛ روز پرستار و ... ؛

♦️روز کارگر :

1⃣در جهان سرمایه ‌داری ، برده ‌داری مدرن و سنتی و در عصر شدت و کثرت به بیگاری کشاندن انسانها تحت عنوان «کارگر» در نشست کارفرمایان و سیاستمداران آمریکایی و فرانسوی در پاریس ، روز اول ماه می‌ را «روز جهانی کارگر» نامیدند که البته شأن نزولش شورش کارگران آمریکائی در اول ماه مه ۱۸۸۶ در شیکاگو بود که خود حاکی از ظلم به کارگران میباشد . اما از نظر اسلام عزیز ، همه کارگر هستند و تمامی روزها و حتی لحظه ‌ها روز کارگر است . پس نگویند : برای کارگر چیزی پیدا نکردند!

2⃣آخوند بزرگ ، رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، امام خمینی (رحمة الله علیه) ، خار چشم زورمداران و زیاده خواهان به مناسبت روز کارگر بیانات بسیار ژرف ، روشنگر و هدایت کننده ‌ای دارند که مبین و گویای نگاه اسلام و آخوندش به «کار و گارگر» میباشد . از جمله آنکه «همه کارگرند ، خدا هم کارگر است».

♦️کار آخوند :

1⃣اگر کار آخوند ، فقط علمی هم باشد ، برابر با کار علمی یک فیلسوف ، یک حقوقدان یک جامعه ‌شناس و .. با هم میباشد چرا که اسلام جامعیت دارد . اگر کار آخوند فقط همین باشد که چنان خودسازی کرده باشد که بتواند مردمان جهان را از خواب غفلت بیدار کند ، جماعتی را از یوق بندگی و بردگی برهاند ، کشوری را به استقلال برساند ، جوانان یک ملت را در صف جنود الهی قرار دهد ... و بینی دشمنان داخلی و خارجی را به خاک بمالد ، کاری است که از عهده ‌ی هر کسی بر نمی ‌آید.

2⃣دشمنان ما که کفار ، مستکبران و ستمگران هستند ، قبل از آنکه کارخانجات ما را بمباران کنند، ، کارگرانی چون : شهید مطهری ، شهید بهشتی ، شهید مفتح ، شهید دستغیب ، شهید مدنی و ... را در کارخانه آدم‌ سازی ، هدف گرفتند و ترور کردند ، چون میدانستند که "کار" آنها (این آخوندها) چیست و محصول کارشان چه خواهد بود.


✍انتشار پیام = گسترش آگاهی👍
http://www.alavi110.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
♡ ✧ـ؋ــیـروز ڪــاشـی♡ ‌ ‌◉علیرضالو

نظرات (۱)

۰۷ دی ۹۵ ، ۰۱:۳۸ اسرانوین
عالی بود دوست خوبم. موفق باشی
پاسخ:
سلام علیکم.ممنون ازلطف شما.
مدیر وبلاگ: #تلنگر_تفکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی