☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆

⇦سایت تلنگر⇨
☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆
سلام دوستان ♥♥♥♥♥

⇦⇦⇦⇦برای ورود به صفحه اول سایت و دیدن مطالب جدید،بالای سایت،سمت راست،بر روی گزینه * #خانه *کلیک کنید⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
امیدوارم که بهترین رو از وبلاگ کوچک بنده ،ببرید و دعـــــامون کنید.

بعنوان کوچکترین و حقیرترین خادم اهلبیت_صلوات الله علیهم_سعی درارسال مطالبی دارم که مورد استفاده عزیزان بازدید کننده باشد.و همچنین لذت بخش♥♥
مهم نیست که چه تعداد بازدید کننده داشته باشم ،بلکه مهم اینست که بتوانم در اینراه قدمی برداشته باشم .
مهم اینست که در یک سال فقط یک نفر،یک حدیث و مطلب زیبا را از این وبلاگ کوچک بیاموزد.
مارا بانظرات،انتقادات وپیشنهادات خود،خوشحال کنید
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
انتشار مطالب این وبلاگ=روشنگری
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

کـوروشــ(بمناسبت۷آبان)[کوروش بابا شده]

🔴 جماعت شاه پرست رفته اند سر قبر کوروش و نعره زده اند:🗣 #کوروش پدر ماست! 🗣
جماعتی که به محض کوچکترین روشنگری درباره جعلهای تاریخی، عربده می کشند که 😡 کوروش و فلان شاه، تاریخ ماست!! به تاریخ و اجدادمان احترام بگذارید!🗣
👇👇👇
💠 اما اجداد من، آن کارگر ساده ای بوده که با زحمت، کاخ های عظیم را برای شاهان ظالم میساخته. 💠 اجداد من آن دهقان ساده ای بوده که یک از پنج سهم کل درآمدش را باید به شاهان مالیات میداده. 💠 جد من آن کفاشی است که به شاه ساسانی گفت کل دارایی ام را میدهم که فقط اجازه کسب سواد به فرزندم بدهی اما به او گفتند چون تو از طبقه پایین جامعه ای حق تحصیل نداری!! 💠 جدم آن ایرانی است که گفت سر به دار می دهم اما تن به ذلت نمیدهم. 💠 اجداد من فارابی ها، ابن سیناها، مولوی ها، رودکی ها، نظامی ها، خوارزمی ها و تمام آن مردمی هستند که با دادن خون طی قرن ها از شرف این کشور دفاع کردند. جد من میرزا کوچک خان جنگلی است. جد من امیرکبیر است. جد من خواجه نصیرالدین طوسی است. جد من ابوالحسن خرقانی است. جد من بایزید بسطامی است. جد من ابوریحان بیرونی است. جد من سلمان فارسی است. جد من همه شهدای این مرزو بوم هستند.💔
💠 پدر من هیچ #شاهی نیست. #پدر من #علی بن ابیطالب(ع) یاور همه یتیمان و مظلومان است. 💠

⚠️ کشور من بیشتر از 7000 سال تمدن دارد. خیلی قبل تر از کوروش! و احتیاجی هم ندارم روز آزادی #یهودیان #مبدا_تاریخ من یعنی 2500 سال ادعایی آنها باشد. در کشور من 7000 سال پیش عمل جراحی چشم انجام میشده. چرا باید بخاطر خواست و منفعت سیاسی عده ای، چشمم را روی تاریخ گهربار قبل از هخامنشیان که یهود بزرگش کرده اند، ببندم و خودم با دست خودم تاریخم را جعل و سانسور کنم؟!

⚠️ کاش بفهمند که هیچ ملتی به #ستمگرها و تاریخ ستمگری هایش افتخار نمی کند
⚠️ هیچ ملتی به دروغهایی که دیگران برای تاریخش بافته اند، به یک تاریخ دروغین و جعلی، احترام نمیگذارد
⚠️ کاش بفهمند #تاریخ ایران، تاریخ #مردم آن است، نه #شاهان آن.
⛔️ اجازه دزدیدن هویت واقعی مان را نمی دهیم.⛔️
‌♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
به انتشار آگاهی کمک کنید✍✍✍✍✍

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی