☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆

⇦سایت تلنگر⇨
☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆
سلام دوستان ♥♥♥♥♥

⇦⇦⇦⇦برای ورود به صفحه اول سایت و دیدن مطالب جدید،بالای سایت،سمت راست،بر روی گزینه * #خانه *کلیک کنید⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
امیدوارم که بهترین رو از وبلاگ کوچک بنده ،ببرید و دعـــــامون کنید.

بعنوان کوچکترین و حقیرترین خادم اهلبیت_صلوات الله علیهم_سعی درارسال مطالبی دارم که مورد استفاده عزیزان بازدید کننده باشد.و همچنین لذت بخش♥♥
مهم نیست که چه تعداد بازدید کننده داشته باشم ،بلکه مهم اینست که بتوانم در اینراه قدمی برداشته باشم .
مهم اینست که در یک سال فقط یک نفر،یک حدیث و مطلب زیبا را از این وبلاگ کوچک بیاموزد.
مارا بانظرات،انتقادات وپیشنهادات خود،خوشحال کنید
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
انتشار مطالب این وبلاگ=روشنگری
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین نظرات
جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۴۱ ب.ظ

من یک مسلمانم !!!

✍️من یک مسلمان هستم.

اگر میلیون ها تومان خرج مسافرتم به ترکیه شود همه میگویند:
ایول چه آدم لارج و با کلاسی!😎

اگر یک میلیون تومان خرج سفرم به کربلا شود همان جماعت میگویند:
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!🙄

🔴🔴🔴🔴🔴

✍️من یک مسلمان هستم.

اگر خرج یک شب عروسی من به همراه مشروب 🍷و تجملات ده ها میلیون تومان شود همه میگویند:
عجب عروسی باحال و خفنی ایول!🤓

اگر یک عدس پلوی ساده نذری بدهم به ۱۰۰ عزادار همان جماعت میگویند:
چرا با این پول شکم ۱۰۰ گرسنه را سیر نکردی ریاکار؟ انسانم آرزوست..🤔

🔴🔴🔴🔴🔴

✍️من یک مسلمان هستم.

اگر برای یک شب میهمانی خود یک گوسفند سر ببرم همه میگویند:
ایول چه مهمانی با کیفیت و بزرگی!

اگر برای عید قربان یک گوسفند🐏 سر ببرم همان جماعت میگوید:
گوسفند بیچاره چه گناهی داشت که سر بریدین؟ انسانم آرزوست ...😕


🔴🔴🔴🔴🔴

من یک مسلمان هستم.

اگر در یک جمع به اعراب اعم از شیعه و سنی فحاشی و اهانت کنم میگویند:
چه روشنفکر و نژاد دوست و حق شناس!

اما اگر در راهپیمایی اعلام برائت از قاتلان صهیونیست شرکت کنم همان جماعت میگویند:
چه شده چرا با دنیا سر جنگ دارید؟ساندیس هم دادن؟😳

🔴🔴🔴🔴🔴

✍️من یک مسلمان هستم.

اگر امریکا و اسرائیل هم عقیده هایم را بکشد در دنیا میگویند:
حقشان است این ها تروریست هستند!😒

اگر داعش هم عقیده هایم را سر ببرد همان جماعت میگویند:
داعشی های وحشی همان اسلام ناب محمدی هستند!😟

🔴🔴🔴🔴🔴

✍️من یک مسلمان هستم.

اگر کریسمس را تبریک بگویم میگویند:
ایول چقدر روشن فکری

اگر عید غدیر را تبریک بگویم همان جماعت میگویند:
بیچاره عقده عیدهای اعراب را داره

🔴🔴🔴🔴
✍️من یک مسلمان هستم.

اگر به قبرخواننده یا رمان نویس سجده کنم میگویند:
عجب انسان بزرگ فکر و فهمیده ای!

اگر ضریح امامان خود را بوسه ای بزنم همان جماعت میگویند:
ای مرده پرست مغز خالی،ای قبر پرست،ای بی فکر ..ای عرب پرست😒

نظرات (۱)

متاسفانه
دقیقا همینجوریه...
پاسخ:
سلام.وقتبخیر
ممنون از حضور شما
با انتشار مطالب وبلاگ، ما را یاری کنید.
با تشکر. مدیر وبلاگ: تلنگرتفکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی