☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆

⇦سایت تلنگر⇨
☆☆تــــــــــلنگُرتـــــفـــــکّــــــــــر☆☆
سلام دوستان ♥♥♥♥♥

⇦⇦⇦⇦برای ورود به صفحه اول سایت و دیدن مطالب جدید،بالای سایت،سمت راست،بر روی گزینه * #خانه *کلیک کنید⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
امیدوارم که بهترین رو از وبلاگ کوچک بنده ،ببرید و دعـــــامون کنید.

بعنوان کوچکترین و حقیرترین خادم اهلبیت_صلوات الله علیهم_سعی درارسال مطالبی دارم که مورد استفاده عزیزان بازدید کننده باشد.و همچنین لذت بخش♥♥
مهم نیست که چه تعداد بازدید کننده داشته باشم ،بلکه مهم اینست که بتوانم در اینراه قدمی برداشته باشم .
مهم اینست که در یک سال فقط یک نفر،یک حدیث و مطلب زیبا را از این وبلاگ کوچک بیاموزد.
مارا بانظرات،انتقادات وپیشنهادات خود،خوشحال کنید
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
انتشار مطالب این وبلاگ=روشنگری
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۱۳ ق.ظ

حقوق زن(فمینیست)

⛔️ متن شبهه و در ادامه جواب شبهه ⛔️

خانمی چقدر قشنگ گفت:
حق حضانت بر ای تو 👉 درد زایمان برای من
نام خانوادگی برای تو / زحمت خانواده برای من
سند خانه برای تو👉 بیگاری خانه برای من
چهار عقد برای تو👉 حسرت عشق برای من
هزارصیغه برای تو👉 حکم سنگسار برای من👌
هوس برای تو👉 عفاف برای من 👌
این بود ازادی و برابری حقوق برای زن و مرد.👏👏 . . زنها حق اعتراض (خلاصه شده)

🔵 پاسخ شبهه 🔵



🔶اول، متن فمینستی فوق، تلاش کرده با مظلوم نمایی و سیاه نمایی از وضعیت زنان، علت مشکلات زنان جامعه را نه سوءرفتارهای اجتماعی که #احکام_اسلام القا کند! با دروغ بافی و مغالطه. مغالطه ها:
1⃣ آیا همه بی عفتی ها توسط #مردان انجام می شود و در مقابل، همه زنان نجیب و پاکدامن هستند؟😶
2⃣ هیچ زنی هوسرانی نمیکند و هیچ مردی عفت و حیا نمی ورزد؟!😑
3⃣ چند همسری مرد را به گونه ای مطرح می کند گویی مرد از جنس غیر #زنان 🙎همسر دوم وسوم و... انتخاب کرده.😕 آیا زنانی که سر راه مردان قرار می گیرند و بنیان خانواده ها را از هم می پاشند قابل سرزنش نیستند؟
4⃣ آیا همه مردان آرزوی فرزند پسر و زنان آرزوی فرزند دختر دارند؟😳
5⃣آیا حکم سنگسار مختص زنان است؟ آیا نمیداند که این حکم برای زنان و مردان زناکار یکسان است؟ آیا احکامی مثل ارتداد که حکم قتل تنها برای مردان صادر شده و شامل زنان نمی شود، غیرت #فمینیسم را تکان نمیدهد؟
6⃣ چنان میگوید گویی مرد در خانواده هیچ وظیفه ای جز عربده کشی، خور و خواب و... ندارد و این زن است که بار زندگی را بردوش می کشد! یا اینکه هیچ زنی مقصر و خطاکار و اهل پرخاش و دعوا نیست!
7⃣ گذاشتن نام خانوادگی مرد، درواقع، توصیف پاکی و پاکدامنی زن است. در تاریخ هم کسانی که تولد نامشروع داشته اند به نام مادر اسمشان ثبت شده و در فرهنگ غرب، حتی خود زن نیز باید نام فامیلی اش را به نام شوهرش تغییر دهد! ولی چون قانون #اسلام نیست طبیعتا فمینیستهای وطنی، کاری هم به آن ندارند!😐
🗣و بعد با همین مغالطه ها به مطالبه حقوقی #مردانه برای زنان از نگاه #فمینیستی پرداخته (زدن عکس بر آگهی ترحیم! برداشتن روسری!..) آری. تمام رویای فمینیسم همین است: برهنه شدن زن برای آسانتر لذت بردن مرد! و #مردانه شدن زنان.

🔶 دوم، دشمنان اسلام، عمدا بسیاری از حقایق در احکام اسلامی را سانسور میکنند!
🔸سانسور میکنند که چند همسری یک امر مباح است! درست مثل خوردن میگو! مثل دوچرخه داشتن! و اسلام تنها ازدواجهای افسارگسیخته و حرمسرا داشتن را به چهار زن محدود کرده و شروط متعددی همچون #عدالت را بر آن گذاشته!
🔸 سانسور میکنند که #متعه (صیغه) مربوط به شرایط #اضطرار است و ائمه، شیعیان را شدیدا از آن نکوهش کرده اند! و البته که بر دوست دختر پسربازی هایی که پسر هیچ تعهدی در قبال دختر ندارد، ارجحیت دارد.
🔸سانسور میکنند که شلاق زدن زن و مرد زناکار، دقیقا برای جلوگیری از فروپاشی زندگی زن دیگری است!
🔸سانسور میکنند که کسی #حق #حضانت دارد که #وظیفه #نفقه دارد!
🔸سانسور میکنند که همان لچک اتفاقا برای حفظ زیبایی های زن از نگاه رایگان #مردان است! اصلا مگر میتوان سینه چاک حقوق زنان بود و بعد زن را در معرض لذت و تمتع رایگان #مردان خواست؟! تناقض نیست؟!
🔸آنها توصیه های فراوان و مکرر دین به مردان در مورد خوش رفتاری و تکریم زنان و هدف زندگی خانوادگی از نگاه قرآن یعنی #تسکین و آرامش را سانسور میکنند.
🔸سانسور میکنند که برهنگی و بی حجابی زن، بدون شک به ضرر خود او و کل جامعه است:
👈برهنگی زن 👈 هوس چرانی بی مانع مرد 👈 تعرض به زن 👈 خیانت👈 طلاق👈فرزندان نامشروع 👈نابودی آرامش و سلامت کل جامعه

🔶 خانمی چقدر قشنگ گفت:
حق مهریه بر تو 👈عشق همسری با من
حق نفقه بر تو 👈گرمی و آرامش خانه ات برای من
مسئولیت اقتصادی با تو 👈امنیت و آسایش خانه برای من
مسئولیت پدری با تو 👈 بهشت زیر پای من
جهاد با تو 👈حاملگی برا من
تو نعمت باش 👈من، رحمت، مبارک، دوست داشتنی، باقیات صالحات
کریمان مرا احترام می کنند و فرومایگان اهانت

زمانی زنده به گورم می کردند👈 امروز به اسم آزادی، روح و شخصیتم را برای مردان خیابانی سر میبُرند
زمانی چون اشیاء به ارث می بردنم👈 امروز چهره بزک کرده ام را می پسندند تا در حد یک کالا و اسباب سرگرمی مردان مختلف، تحقیرم کنند
به برکت دین از همه این فلاکتها رها شدم اما
فریاد تساوی حقوق برایم سردادند👈تا خشونت های جنسیتی سر به فلک کشد و بنیان خانواده ام از هم بپاشد
شعار دروغ آزادی زن را در دهانها انداختند👈 اما هدفشان آزادی مرد و کشتن آرامش زن بود!
شرف مادری و همسری ام را تحقیر میکنند👈 تا همه ارزشم در موقعیت اجتماعی مردانه و کارگری ام دیده شود.
🔶من یک زن مسلمانم. اسلام را از من نمیتوانید بگیرید، چون آرامش، احترام و حقوق طبیعی ام را تضمین میکند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۶
♡ ✧ـ؋ــیـروز ڪــاشـی♡ ‌ ‌◉علیرضالو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی